High Service Leasen

Steeds meer mensen vinden het niet meer nodig om alles zelf te bezitten. Sommige dingen koop je, andere zaken leen of deel je en andere lease je. Bezit van goederen en diensten is in deze tijd niet meer zo belangrijk. Toegang tot informatie, goederen en diensten waarbij per maand of per gebruik betaald wordt, is steeds gebruikelijker en normaler. Het gaat om de prestatie en het nut van het product of dienst, niet om het eigendom.

Elbuco biedt een high service leaseconcept waarbij de gebruiker niet langer goederen bezit, maar toegang krijgt tot het gebruik van deze goederen. Klanten hebben altijd beschikking over goederen die zij geen dag willen of kunnen missen, zonder een investering te hoeven doen en met de zekerheid dat zij nooit voor vervelende verrassingen of dure reparaties komen te staan. Bijkomend voordeel is de flexibiliteit die een service-overeenkomst biedt. Doordat de klant geen eigenaar is van het product kan de klant na verloop van tijd het product omruilen voor een nieuwer model of voor een heel ander product dat op dat moment beter past bij zijn behoeften. Flexibiliteit, gemak én zekerheid.

iconen page_HSL-37

 

Elbuco is al meer dan 40 jaar dé partner voor het leasen van consumentengoederen, met daarbij uitmuntende service voor zowel de consument als het bedrijfsleven. Door de jarenlange ervaring weet Elbuco welke behoeften de verschillende klantgroepen hebben. De producten worden gratis bezorgd en geïnstalleerd bij de klant. Wij vertrekken pas als alles netjes is aangesloten en de klant weet hoe het product werkt. Het aansluiten van eigen apparatuur op het geleasede product is geen probleem. De klant kan direct aan de slag. Daarnaast heeft de klant gedurende de service-overeenkomst geen omkijken naar het product en het eventuele onderhoud ervan. En na afloop van de leaseperiode knappen wij het product op voor een tweede leven óf dragen wij zorg over het hergebruik van de materialen. Op deze manier gebruik je nieuwe, energiezuinige producten en gaan we e-waste tegen. Gebruiksgemak staat centraal.

 

Elbuco heeft een zeer effectieve serviceorganisatie, dit resulteert in een maximale responstijd van 24 uur op werkdagen. Dit houdt in dat producten die niet meer naar behoren werken binnen 24 uur gerepareerd worden óf dat er een vervangend product wordt geleverd. De klant heeft daarbij geen onverwachte kosten, zoals voorrijkosten, reparatiekosten of kosten voor onderdelen. De klant heeft daarnaast geen gedoe en discussie met de detaillist of fabrikant over een eventuele schuldvraag bij reparatie en/of onderhoud. De service biedt dan ook meer dan de reguliere fabrieksgarantie of wettelijke garantie. Elbuco neemt alle zorg met betrekking tot reparatie en onderhoud over. De klant heeft volledige zekerheid gedurende de service-overeenkomst.

iconen page_HSL-39

 

Binnen de ontwikkeling dat gebruik steeds belangrijker wordt dan bezit, speelt de behoefte mee flexibel gebruik te kunnen maken van producten. Hier speelt Elbuco op in door een service-overeenkomst aan te bieden voor een bepaalde termijn. Na verloop van tijd kan de klant gedurende de looptijd de overeenkomst openbreken en een nieuw product kiezen. Hierbij kan de klant zowel een nieuw product kiezen uit dezelfde productgroep, bijvoorbeeld een 3 jaar oude koelkast omruilen voor het nieuwste en meest energiezuinige model. Zo kan de klant blijvend energie besparen door circulair leasen. De klant kan het product ook omruilen voor een heel ander product, bijvoorbeeld een wasmachine omruilen voor de nieuwste TV of laptop. Dit zorgt ervoor dat de klant altijd het product in huis heeft waar hij op dat moment de meeste behoefte aan heeft en het nieuwste model, zonder opnieuw een investering te doen.